Nan Yu thee mijn hulp bij het afvallen?

Mooi stukje over deze thee op http://www.afvallen-in-een-week.nl/.

Nan Yu thee is een traditionele Chinese thee die kan worden gedronken om af te vallen. Velen zijn lovend over de afslankte Nan Yu. Het is in ieder geval een gezonde en natuurlijk manier om die extra kilo’s snel kwijt te raken. Daarnaast heeft de thee ook een genezende werking, want het bevat veel anti-oxidanten die een welkome bijdrage leveren aan een gezond eetpatroon.

Waarom Nan Yu Thee?
Nan Yu thee is te koop bij de meeste reformzaken, natuurwinkels en natuurlijk via vele websites. Alleen al in Nederland zijn er meer dan tien merken die afslankende kruidenthee aanbieden. De vraag ernaar is groot en groeit de laatste tijd sterk. De thee bevat weinig looizuren en is daarmee vriendelijk voor de maag, spijsvertering en de darmen. De thee bevordert de spijsvertering, stimuleert de vetverbranding en beperkt het hongergevoel.

De werking van Nan Yu Thee
De thee is genezend, natuurlijk én stimuleert het afvalproces. Het werkt:
▪ stimulerend voor je spijsvertering
▪ bevorderend voor je darmwerking
▪ remmend voor je hongergevoel
▪ reinigend voor je darmen
▪ stimulerend voor je vetverbranding
▪ zuiverend voor je bloed
▪ verlangend voor je cholesterolgehalte
▪ versterkend voor je immuunsysteem
▪ uiteraard afslankend

Hoe smaakt Nan Yu Thee?
Nan Yu Thee is zeer zacht van smaak, dus het is niet alleen gezond, maar ook best lekker. Kwa smaak lijkt Nan Yu thee op normale zwarte thee en is dus absoluut niet vies, zoals vele afslankthee wel is. Het smaakt bijvoorbeeld veel beter dan Phu Erth thee en werkt daarbij ook veel beter. Heb geduld als je de eerste dagen nog geen resultaat ziet. Pas na meerdere dagen merk je echt resultaat.

Hoe gebruik je Nan Yu Thee?
Nan Yu thee geeft het beste resultaat als je per dag minimaal 1 liter thee drinkt. Onder normale omstandigheden zijn dagelijks 2 kopjes thee genoeg voor een gezonde aanvulling op de dagelijkse voeding, maar om af te vallen werkt het pas echt goed bij minimaal 1 liter. De ervaring leert dat mensen met overgewicht alleen al door het drinken van de Nan Yu thee tot 10 kilo per maand afvallen. Als je eenmaal je ideale gewicht hebt bereikt, kun het jojo-effect voorkomen door elke dag minstens 2 kopjes Nan Yu thee te drinken. In China wordt de Nan Yu thee gezien als een gezondheidselixer. Chinezen drinken dagelijks een kopje thee, bij iedere maaltijd of zelfs per dag meerdere potten.
Nan Yu thee kun je in verschillende vormen te verkrijgbaar.
▪ Als losse thee of als zakjes thee
▪ Als capsules of in pilvorm
▪ Als echte detox kuren, eventueel in verschillende fases.
De beste en meest gezonde manier om Nan Yu thee te nuttigen is als thee, omdat je op die manier ook genoeg vocht binnenkrijgt.

Een aantal ervaringen:
Lisette:
“Ik vind Nan Yu thee het einde. Geen enkele bijwerkingen en ik ben echt afgevallen. Ik dronk iets meer dan werd voorgeschreven en viel in 1 week tijd 1,5 kilo af. Daarvoor was ik al 20 kilo kwijtgeraakt door dagelijks te sporten en standaard na 19:00 uur niets meer te eten, maar die laatste 5 kilo wilde er maar niet af tot ik deze thee ging gebruiken. Binnen 1 maand was ik 5 kilo lichter en bereikte mijn ideale gewicht van 55 kilo. Ik kan het echt iedereen aanraden! Het kost bijna niets en het resultaat is helemaal goed!”
Bert:
“Ik drink al langere tijd de Nan Yu thee. Ik vind het niet echt goedkoop, maar het werkt uitstekend. ‘s Ochtends neem ik een kopje groene thee en ‘s avonds een kopje bruine thee. Het heft één klein nadeel: je buik rommelt de hele nacht.”

Ik heb deze thee voordelig aangeschaft vandaag bij http://www.detuinen.nl/, ik kreeg de tweede zak van 250 gram voor niks. Samen €7,99.
Nu hopen dat het iets doet!