16 kilo afvallen in 9 weken

De laatste week van het eerste Sonja Bakker boek is ingegaan. Ik mag tevreden terugkijken op de laatste 9 weken. 16 kilo is er bijna vanaf. Nog 1,2 kilo en ik zit op de 100. Heerlijk gevoel. Probleem nu is dat ik geen kleding stuk meer pas. Gisteren maar eens gekeken voor een sportschool in de buurt. Onbeperkt fitnessen voor 16 euro per maand. Dat valt me reuze mee. Dat is nog minder dan de besparing aan boodschappen elke week. De eerste fase van afvallen heb ik dan bereikt met het eetpatroon aanpassen en de volgende fase moet meer de nadruk liggen op het sporten. Dat kan ik nu wel aan denk ik. Niet alles tegelijk is mijn motto nog steeds. Als ik mijn eerste doel heb bereikt heb ik mijn zoontje beloofd naar de MC Donalds te gaan. Normaal uit den boze maar goed 1 keer moet kunnen. Volgende week verder met het volgende boek, Zomerslank met Sonja....we gaan ervoor!