Bijna 5 kilo afgevallen in 2 weken!

Het is nog maar vrijdag, de eerste twee weken zijn nog niet eens voorbij en ik ben al bijna 5 kilo lichter. Ik kan wel zeggen dat het goed gaat. Doordat ik ruim een liter Nan Yu thee drink per dag heb ik totaal geen last van een honger gevoel. Naast mijn thee drink ik ook ongeveer 2-2,5 liter water. Qua eten, het Sonja Bakker dieet valt mij ook wel goed, zoals ik al eerder zij, het is geen dieet maar een levenswijze. Mijn lichaam is redelijk gewend aan de kleinere hoeveelheden. Ik zou er nu bijvoorbeeld niet meer aan kunnen denken om 3 borden macaroni weg te eten. De eerste opmerkingen komen zelfs dat mijn gezicht wat smaller wordt. Kijk daar doe je het allemaal voor! Ik ga einde van de week weer een foto plaatsten van de verschillen na twee weken. Wel heb ik het gevoel dat ik wat aan sport moet gaan doen, daar wil ik spoedig mee starten. Groot voordeel is toch weer dat ik voor de hele week eten in huis heb en daar dus ook niet van afwijk. Ik heb zelfs nog niks gesnoept tussendoor! Ik heb er zelfs geen behoefte aan meer! Het is gewoon een kwestie van even doorzetten en volhouden. Deel het vooral met anderen wat je aan het doen bent, dat helpt en het geeft een werelds gevoel.