600 gram afvallen per dag!

600 gram afvallen per dag, het lijkt veel, het is ook veel. Het is zo'n 4,2 kilo in de week! Met Sonja Bakker val ik zo'n 2 kilo af in de week dus de rest komt door de Nan Yu Thee. Ik val dus ongeveer 9 kilo af per maand alleen maar door thee te drinken! Wow....afvallen door alleen maar thee te drinken! Ik schrijf het nog maar eens op want ik geloof het zelf ook nog niet echt. Ik ga er dus absoluut voorlopig nog mee door. Ik weeg nu 109,4 kilo en het einde van de week is nog lang niet in zicht. Mijn doel: onder de 100 kilo, komt zo wel erg dichtbij. Als ik een jaar geleden had geweten dat het me zo makkelijk zou afgaan zou ik al veel eerder gestart zijn. En.. binnenkort ga ik ook beginnen met sporten, om de 2e en 3e fase van het afvallen ook aan te kunnen. Ik ga er namelijk nog steeds vanuit dat de rem er binnenkort een keer op komt en dat de 600 gram niet heilig is. Blijf goed water drinken, dit is erg belangrijk! We zullen zien. Tip: stel doelen en tussen doelen, dat helpt absoluut bij het afvallen. Wanneer dit doel bereikt is, is een beloning wel op zijn plaats. Succes!