Mijn eerste week

Welkom op mijn blog! Mijn naam is Sander (33). Hier ga ik mijn afvalrace bijhouden. Het zal niet makkelijk worden daar ben ik mij van bewust. Ik ben gestart op zondag 5 februari met 114 kilo en een BMI van 36 wat staat voor Obesitas (extreem overgewicht). Het zou een heerlijk gevoel zijn om voor mijn zomervakantie onder de 100 kilo te zitten. Ik ben begonnen met het Sonjabakkerdieet. Ik ben nu zo'n 5 dagen bezig en het gaat me op 1 avond na erg goed af. Woensdag avond had ik een giga honger gevoel en erg veel zin om gewoon te snaaien. Gelukkig niet aan toegegeven. Om ook wat strakker te worden ben ik met de eerste week schemas begonnen van http://www.100pushups.nl/ en http://www.200situps.nl/ erg leuk om erbij te doen. Verder beklim ik dagelijks twee keer de dutch mountains ( de trap naar 6 hoog op mijn werk).
Als ik tegen de 100 kilo ben wil ik starten met hardlopen. Een hoop om dus over te schrijven!
Als jullie mee willen doen, schroom dan niet en laat een bericht achter! We zullen er allen wat aan hebben!