Afvallen is best leuk...

Het mooie aan het Sonja Bakkereren is dat het meer een levenstyle is dan een dieet. Je eet 3 keer per dag een maaltijd en 3 keer per dag een tussendoortje. Elke dag kijk ik met veel zin uit naar de tussendoortjes. Ze smaken ook opeens veel beter lijkt wel. Het hongergevoel is er nagenoeg niet. Vroeger at ik savonds wel drie borden macaroni, nu afgepast 250 gram en...het doet me niks! Ik heb zelfs na het eten een tevreden gevoel. Je geniet meer van elke hap. Vandaag was een mooie dag, lekker gegeten en als afsluiter 1 SonjaBakkerproof rood wijntje.....onbeschrijfelijk... Nog 1 dag mijn best doen en dan zondag weer een weegmoment, ik kan niet wachten. Nog even voor de mensen die met mij SonjaBakkeren, ik heb de boodschappenlijsten klaar liggen, beginnen is dus erg eenvoudig. Een ander groot voordeel is dat ik geld bespaar met boodschappen en geen eten weg gooi door de gepaste hoeveelheden win-win situatie!