Hoe overleef je carnaval?

Als eerste wil ik melden dat de teller vandaag op 109,9 kilo staat. Hiep hoi!!! Onder de 110! Maar....het was ook carnaval vandaag en vrienden over de vloer. Help wat dan! Eerst vanmorgen vroeg maar eens boodschappen gedaan. Daarna het boekje van Sonja doorzocht naar een gezond gerecht dat ik ook mijn vrienden kan voorschotelen. Dat is aardig gelukt en was ook absoluut lekker. Alleen de drankjes tijdens carnaval en een paar slechte tussendoortjes kon ik niet laten staan vandaag! Ik heb geprobeerd dit de compenseren met wat extra Nan Yu thee te drinken. En....morgen weer gezond verder. Heb geen spijt van vandaag maar moet wel oppassen dat ik me de volgende keer meer inhoud. Ben wel benieuwd wat zon slippertje doet met mijn lichaam op de weegschaal.

Tip: drink liever een baco light dan bier!