Deze week ga ik 2 kilo afvallen!

Deze week is alweer een dag begonnen en ik voel mij nog steeds geweldig! Het afvallen of het eten lijkt wel een soort sport te worden. Ik verlang naar het eten ieder moment maar op een hele andere manier dan vroeger. Het smaakt me veel beter! Aan mijzelf merk ik al wel iets maar alleen het feit dat mijn riem een gaatje is opgeschoven en dat al na 1 week! Mijn omgeving ziet het nog niet zo, dat moet nog komen maar ik kan niet wachten om de eerste complimenten in ontvangst te nemen. Mijn dag patroon is 6 keer per dag eten waarvan 3 maaltijden en 3 tussendoortjes. Daarnaast drink ik een liter van de thee waar ik eerder over schreef, dit werkt mij goed tegen het honger gevoel. Zo maar weer eens de dag meter invullen, ik weeg inmiddels 111 kilo en weet je: Dit is de laatste dag dat ik 111 kilo weeg!

Tip: Weeg jezelf niet elke dag, dit kan frustrerend zijn, afvallen gaat vaak in golven naar beneden!