Bewegen is gezond

Na een goed weekeinde qua eten en drinken, niet helemaal volgens Sonja maar wel met alle maten die daarin beschreven zijn ben ik vanmiddag begonnen met wat te bewegen. Heerlijk om in de buitenlucht te zijn heb ik besloten om te gaan wandelen. Via een vriend kreeg ik een handige app om looptijden, verbruik en afstanden te meten. Ga maar eens naar www.looptijden.nl, ideaal om mee te beginnen. Vandaag om precies te zijn 3.841 km in 33 minuten gelopen en heb daarbij 269 Kcal verbrand. Als het goed is komen deze gegevens nu ook automatisch op mijn twitter en facebook pagina te staan Tevens kan je exact zien via google maps welke route je hebt gelopen. Ik heb alvast een route voor morgen klaar gemaakt 4 km dit keer. Echt onwijs leuk om te doen. Morgen weer strak aan mijn schema houden qua eten en morgen vroeg maar weer eens wegen hoe zwaar ik ben na het weekeinde.