Mooie resultaten helpen je verder!

Gelukkig zoals ik gisteren al zij, na regen komt zonneschijn. Vandaag staat de meter op 106,6. Heerlijk gevoel en voor mijn gevoel niet al te gek gedaan. Ik heb zelfs 1 keer minder gelopen om mijn benen wat rust te gunnen. Na een heerlijk ontbijt vanmorgen sta ik nu op het punt om samen met mijn app van Looptijden weer te gaan wandelen in de bossen en weide omgeving hier. Heerlijk het geluid van de wakker wordende vogels om mij heen en de specht die er dagelijks is. Heerlijk! Alleen daarom raad ik dit aan iedereen aan. S'morgens zie en hoor je zoveel meer dan overdag! Qua eten wordt het vandaag een rustig dagje, niet veel bijzonders en vanavond een heerlijk glas rode wijn. Wat je juist op deze momenten moet doen is een goede wijn kopen, mag best wat duurder zijn, je hebt het verdiend. De laatste vakantiedag voor mij, volgende week weer flink aan de bak op het werk. Dan wordt het waarschijnlijk alleen wandelen in de avond uren, erg jammer. Misschien sta ik zo nu en dan wat voeger op en ga toch heerlijk in de morgen, ik zie wel! Succes voor iedereen die aan het afvallen is en tot de volgende blogbericht!