Gezond de vakantie in

Vandaag is de eerste dag van mijn vakantie. Heerlijk om ook dan gezond bezig te zijn. Vanmorgen eerst om 7 uur samen met mijn vriendin ontbeten. Op het menu (Sonja Bakker) stond twee volkoren boterhammen met halvarine en halvajam en appelstroop. Echt geen straf. Daarnaast heb ik een glas water genomen en een heerlijk bakje koffie. Om een uurtje of 8 ben ik samen met mijn zoontje gaan wandelen in de buurt met mijn nieuwe app op de telefoon van looptijden.nl. Helaas viel na ongeveer een kwartier mijn telefoon uit en was ik de eerste km op de route kwijt. In die tijd had ik zo'n 100 Kcal al verbrand. Totaal hebben we 4,2 km gelopen in ongeveer zo'n 40 minuten schat ik. Met een verbruik van 328 Kcal. Dit is ook te volgen via http://www.looptijden.nl/lopers/sander56. Nu heerlijk thuis aan een kop thee. Over een half uurtje mag ik mijn eerste tussendoortje. De mandarijnen zijn op dus dan maar twee kiwi's.