15 kilo per maand afvallen!

Het lijkt er wel weer meer op nu ik vandaag op de weegschaal heb gestaan. Na mijn dieet dagje en beweeg dagje is er 500 gram weer vanaf. Dat zou betekenen als ik dat elke dag zo voor mekaar krijg ongeveer 3,5 kilo in de week. Uit ervaring weet ik dat dat natuurlijk nooit zo lukt. De eerste twee weken ging ik ook zo snel ongeveer en na een tussenstop van een week ga ik weer in dit tempo door hoop ik. Ik weet dat het allemaal niet zo snel moet gaan maar aangezien er nog zo'n 25 kilo af moet kan ik nog wel even zo door gaan. Als ik rond de 100 kilo ben ga ik blijven bewegen maar rustiger afvallen. Anders krijg ik last van het jojo effect. De Sonja Bakker methode bevalt mij nog steeds prima, gisteren was de maaltijd zoveel dat ik het niet eens allemaal op kreeg. Het is meer een levensstijl dan een dieet. Ik eet gezond, voel me gezond en krijg complimentjes, wat wil ik nog meer!