100 gram aangekomen, oorzaak??

Vandaag is weer eens zo'n dag dat er in plaats van grammen af, grammen bij zijn gekomen! Erg...Nee dat niet! Het geeft mij een extra boost om weer verder te kunnen gaan vandaag! Toch vraag ik mij altijd wel af waardoor het zou komen, is het mijn vochthuishouding? Het extra stukje vis van gisteren? De manier van koken? Het kweken van spieren? Geen idee.... Ik zal er niet om treuren. Aangezien het nog steeds vakantie is ga ik zo meteen weer lekker een stuk wandelen, heerlijk luisteren wat de vogels te zeggen hebben, heerlijk genieten van de natuur. Alleen daarom al is afvallen leuk. Maak gebruik van de app van looptijden.nl, dit is super makkelijk in gebruik en leuk om te doen. De teller bij mij staat in een paar dagen al op 23 km. Wil je weten hoe ik het doe klik dan hier. Tip van de dag: Als het een dag tegen zit pak de draad dan de volgende dag gewoon weer op!