Lekker dagje vandaag!

Vandaag was een vrije dag voor mij, eigenlijk alleen maar makkelijker om aan mijn afvalrace te werken. Het diner vandaag was een heerlijk biefstukje met aardappels, witlof en rauwkost. Alles afgepast volgens Sonja Bakker. Vandaag de hele dag geklust, schoongemaakt enz. genoeg activiteit dus. Daarnaast heerlijk een paar kopjes Nan Yu thee gedronken voor de vetverbranding. Ik zag vandaag ook wat de thee nou eigenlijk doet, niet heel smakelijk maar goed. Tijdens de ontlasting is duidelijk te zien dat het vetoplossend is door de aanslag die achter blijft in de toiletpot. Vanavond mag ik nog een heerlijk tussendoortje, een plak ontbijtkoek met halvarine. Die tussendoortjes zijn altijd erg fijn om naar toe te leven na de hoofdmaaltijden. Kijken of ik morgen alweer tegen de 108 aan kijk. Heerlijk dat ik binnenkort weer een hoop van mijn kleren aan kan die ik lang niet heb gedragen.