18 kilo afvallen per maand???? Lukt niet altijd!

Gewicht verliezen gaat vaak in golf bewegingen. De eerste periode ga je vliegensvlug, dan komt er een periode dat je redelijk constant blijft of minimaal afvalt en daarna kan het zomaar weer flink naar beneden gaan. Ik zit nu al kort hoop ik in de tussenfase. Het gaat niet snel maar ik val af! Op die momenten moet je juist doorzetten want je hebt al zoveel voor elkaar gebokst. Ik ga gewoon door met Sonja bakkeren want ik heb nog zeker 7 weken te gaan in boek 1. Waarschijnlijk zie je al duidelijk verschil aan je lichaam, bij mij is de buik al erg geslonken en mijn gezicht is ook wat slanker. De onderkin begint langzaam  te verdwijnen. heerlijk gevoel dat moet blijven. Ook doe ik nu om de dag pushups en situps om de huid wat strakker te krijgen. Verdere activiteiten zijn wandelen, opruimen, traplopen en klussen in huis. De lente komt eraan dus de energie wordt ook alleen maar beter om zaken voorelkaar te krijgen. Heerlijk die zon als ik er al aan denk. Van de zomer 2 weken naar Italie met mijn nieuwe ik en gezin, daar kijk ik onwijs naar uit! Tot die tijd even doorbijten!