600 gram afvallen per dag (nog) niet heilig!

Het moest er een keer van komen, je kan niet elke dag 600 gram afvallen. Afgelopen morgen was ik 100 gram afgevallen. Geen idee waar dat aan ligt maar is nog steeds een dalende lijn naar beneden. Ik ga en kan me er ook niet druk om maken. Het voelt nog steeds fantastisch zoals het gaat. De mooiste momenten momenteel zijn wanneer andere complimenten geven en wanneer ik leuke reacties mag ontvangen op bijvoorbeeld deze blog. Dat geeft je alleen maar meer moed om door te gaan. Ook met de weet dat er een aantal mensen mijn blog volgen die ik helemaal niet ken maar die het op een een of andere manier leuk vinden wat ik aan het doen ben. Geweldig toch, ik hoop ook dat iedereen er wat aan heeft en tips en reacties zijn altijd welkom! Het grappige van alles is dat het dagelijks op de weegschaal staan wat ik eerder afgeraden heb nu voor mij ook een soort obsessie is geworden. Maar dan meer om te kijken wat ik op mijn blog kan invullen. Toch blijf ik dit wel afraden om frustraties te voorkomen. Ik zal deze week eens kijken of ik wat foto's kan downloaden van mijzelf drie weken geleden en nu.