18 kilo afvallen per maand!

Het lijkt onmogelijk maar als ik mijn statistieken van de laatste dagen bekijk zou het haalbaar moeten zijn! Ik val momenteel 600 gram per dag af, dat is zo'n 18 kilo per maand. Zover wil ik het natuurlijk niet laten komen, dan krijg ik waarschijnlijk last van het jojo effect. Overigens als ik onder de 100 kilo zit ga ik wel gewoon dor met dieeten tot ik op de 85 kilo kom. Daarna ga ik over op de methode gewicht behouden van Sonja Bakker. Vandaag ga ik ook actief aan de gang met de buikspiertrainingen om hangen te voorkomen. Ik wil er niet zo uit komen te zien als de meeste programmas op tv, bv Obese. Respect voor de mensen die het hiermee gered hebben maar knapper wordt je er niet van. Gelukkig kan je er wat aan doen voor hen. En.. daarnaast hoeft erbij mij niet zo extreem veel vanaf.