Afvallen week 6 in getallen.

Naast mijn gewicht heb ik deze week ook een keer bijgehouden wat afvallen met mijn lichaam doet. Op mijn weegschaal kan ik diverse getallen bijhouden waaronder water, vet en spierpercentage. En daarnaast mijn verbruik. Het volgende is in een week gebeurt: Water van 47,2% naar 47,5% ik had vorige week het idee dat ik te weinig water dronk en ben dus weer netjes twee liter gaan drinken naast al mijn thee. Het heeft wel iets gedaan! Mijn vet van 30,9% naar 30,4% en mijn spieren van 51% naar 51,5%. Er zit dus volgens mij een goede lijn in. Ik ga dit nu wekelijks bijhouden om te zien wat voor een effect bepaalde methode hebben. Daarnaast is mij aangeraden s'morgens voor het ontbijt te gaan wandelen een half uur omdat ik dan meer vet verbrand dan na het eten. Is dus het proberen waard. Enig puntje is dat ik dan dagelijks om 6 uur moet gaan lopen! Maar goed, het is allemaal voor een goed doel! Naast alle bovenstaande getallen is ook mijn verbruik afgenomen deze ging van 2736 naar 2718 per dag. Ik weet alleen persoonlijk niet wat dit in houd en of dit goed of slecht is.