Afvallen voor gevorderden

Aan het begin van week 7 kan ik zeggen dat het steeds meer een uitdaging gaat worden voor profs. De kilo's gaan er mondjes maat vanaf momenteel. Is dit weer zo'n fase of blijft het zo totdat ik aan mijn streefgewicht zit? Als het laatste het geval is dan moet ik zeker tot de kerst nog wachten om in de buurt te komen van de 85 kilo. Ik ga ervanuit dat het een fase is want: ik heb nog een hoop afwisseling in petto! Ik ga mijn wandelen nog ombouwen tot hardlopen en waarschijnlijk ga ik ook nog sporten op de sportschool 1 a 2 dagen in de week! Qau eten is er niks meer aan te passen dus ik moet het vanaf nu extra hebben van het bewegen. Ik zal mij er toch toe moeten zetten om s'morgens tegen 6 uur te gaan wandelen, zodat dat ook effect heeft. Ik ben alweer erg benieuwd naar volgende week. Ik ben ook benieuwd naar hoe het mijn volgers vergaat! Wil het bij jullie allemaal nog lukken? Ik hoor het graag en...succes!