Afvallen gaat weer de goede kant op!

Na dagen weer ploeteren gaat er de laatste dagen weer 200-300 gram per dag af. Dat zou toch neer moeten komen op ongeveer 2 kilo in de week, zou mooi zijn! Het blijft een raar iets dat afvallen. Het zijn bij mij echt golf bewegingen naar beneden. Ik kan soms per dag 500 gram afvallen terwijl ik een andere dag niks afval of zelfs 100 gram aankom. Ik zeg maar zo: zolang de trend naar benden is gaat het goed! Ik probeer mij ook goed te houden aan de 2 liter water minimaal per dag, al lukt dit doordeweeks meestal wel. In het weekeinde drink ik veel te weinig. Ik heb daar moeite mee. Mijn vriendin waar ik veel steun aan heb is inmiddels ook al zo'n 6 kilo kwijt, heerlijk om dit samen te doen. Samen afvallen is gewoon veel leuker en fijner. Het wandelen s'morgens lukt nog niet echt, misschien ook wel omdat het nog donker is om 6 uur. even een aantal weken mee wachten, komt vanzelf.