Afvallen is discipline!

De titel zegt het al...Afvallen is discipline!  Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik vind dat je voor succesvol gewichtsverlies niet meer nodig hebt dan discipline en de juiste instelling. Deze regel klinkt hard maar zo is het wel. Om mijn 12 kilo in 1 maand kwijt te raken moest ik redelijk wat laten. Op feestjes geen bier en taart en voorzichtig met de hapjes, Tijdens etentjes geen volle borden maar gezonde hap en geen frisdranken en sapjes meer! Nu na een maand gedisciplineerd bezig zijn met mijn voeding en beweging zie ik wel resultaat! Maar ik ben er nog niet, eigenlijk nog lang niet! Ik moet nog zeker 20 kilo om mijn eind doel te bereiken. Ook dat gaat mij dit keer lukken. Het programma is simpel. Werk het boek van Sonja Bakker door en drink Nan Yu thee. Daarnaast wandel minimaal 30 minuten per dag! Daarnaast als er veel af moet zorg ook voor buikspieroefeningen. Dit om het overhangende vel te beperken. Ik heb er nog steeds volop zin in, zelfs in het weekeinde. Het is heerlijk om te doen en de reacties zijn overweldigend!