Makkelijk afvallen zonder terugval!

Voor wie hier voor het eerst is, ik ben bezig met het Sonja Bakker dieet en ben van plan er mee te slagen. Daarnaast maak ik gebruik van Nan Yu thee en beweeg ik elke dag een half uur minimaal. Het resultaat tot nu toe is 12 kilo afgevallen en de 5e week is nog niet voorbij! Mooi resultaat zou ik zeggen. Maar ik wil meer, ik wil in eerste instantie van mijn Obesitas af (nog zo'n 9 kilo te gaan) en daarna wordt het tweede doel naar de 82 kilo! Momenteel zit ik op +/- 104,5 kilo. Maar ik wil geen terugvallen hebben of zoals andere het noemen het Jojo-effect. Als ik de 9 weken heb bereikt ga ik eerst een aantal weken wat rustiger afvallen of op niveau proberen te blijven. Ook dit zal mij gaan lukken, daar ben ik van overtuigd. Ik ben momenteel aan het schrijven hoe bij mij de 12 kilo eraf ging zodat ook andere hier baat bij hebben. Het moet een gemakkelijke methode worden die door iedereen te volgen is. Het weekeinde komt er weer aan dus volgens de Sonja Bakker methode mag ik vast weer een glaasje rode wijn. Heerlijk, dat wordt weer genieten....