Afvallen met fruit!

Vandaag wordt weer een leuk dagje, de hele dag alleen maar fruit, op het diner na! Vanmorgen al begonnen met een glas jus d'orange en een banaan! Ben benieuwd wat it morgen gaat doen met mijn gewicht. Sinds gisteren ga ik ook bekijken wat het dieten, bewegen doet met mijn waterhuishouding, vet en spiermassa! Ik hou dit 1 keer per week bij. Dit kan allemaal met de weegschaal die ik heb aangeschaft, erg handig.Vooralsnog kan ik hier weinig over zeggen, ik had alleen het gevoel dat mijn water percentage te laag was, dus vandaag drastisch meer water drinken. Minimaal 2 liter per dag. Het probleem wat water betreft zit in het weekeinde, dan drink ik veel minder! Gsteren bijna 9 km gewandeld met het gezin, was erg gezellig en goed! Dit zou ik minimaal 1 keer per week moeten doen, is voor iedereen goed! Dit is te volgen via tabblad mijn looptijden!